7.10.10

ramen

Ramenzuela* säger:
för d första
kolal vädret, troru jag pallar bli sjuk varje vecka
för d andra, VARJE gång vi har haft match
så har jag haft typ, teori dagen efter, eller familjemiddag, orremiddag, etc. etc.
jag har inte kunnat, jag prioriterar mitt liv framför jinnah såklart

vixen säger:
wtf är orremiddag xD

Ramenzuela* säger:
middag me en eller flera guzzar hallååååååå

vixen säger:
HAHAHA
hur lyckades du bjuda in dig till dem

Ramenzuela* säger:
HAHAh d var dom som lyckades bjuda in sig till mig
and i was like,. d lugnt, i got it

vixen säger:
HAHA yeaa, vad bjöd du dem på?
micropizza med salami på

Ramenzuela* säger:
att du kmr ihåg
vilket betyder,. du gilla maten
såå, klaga inte
btw, jag har faktiskt LASAGNE som man kan värma i micron
Yeah, in ur face

vixen säger:
HAHAHA
salami på den också eller?

Ramenzuela* säger:
bara om du é kristen