7.5.11

freedy

vixen: förlåt att jag är så seg på att svara

freedy: viktoria, jag gav upp hoppet om att du skulle svara "snabbt" för lääängesen... som hämnd så svarar jag bara på dina sms när jag sitter och bajsar!

vixen: HAHAHA när du bajsar? nigga, you crazy? vem svarar på folks sms när de bajsar?! imma go joclyn on you!

freedy: det är bara dina sms det gäller... känn dig hedrad! u gonna go joclyn on me nigguh?! bring it, whoopi goldberg crazy hair lookin ass nigga!

vixen: HAHA HEY THAT'S OFFENSIVE!!! hallå vad heter den där låten du väckte mig med en dag, den med busta rhymes och någon annan?

freedy: maybe you should have listened better... moaning in the night with drool coming out of your mouth lookin ass nigga!

vixen: why you gotta act like a little bitch, freedy? why?

freedy: who u think you talking to norbits wife lookin ass nigguuuh!!!