27.7.11

mael/ramen

Momina P
nää bara lägga i sängen hähä. Nä ärligt, [sagge] sover. Han jobbar mornar, jag jobbar natt. ALDRIG har han tid att skjutsa mig till donken längre :( Måste skaffa körkort, endaaast för att kunna åka till donken
för 16 timmar sedan · Gilla

Hiba Li M
skaffa bara en kille som jobbar natt..så enkelt är det XD
för 10 timmar sedan · Gilla

Ramen Z
jag gillar hur hiba tänker, skaffa bara någon som jobbar natt
för 9 timmar sedan · Gilla

Mael Milanisti M
Ramen, jobbar du natt?
för 6 timmar sedan · Gilla

Ramen Z
aa jag jobbar natt, jobbar du oxå natt mael?
för 6 timmar sedan · Gilla

Mael Milanisti M
Ja ramen, jag och du jobbar natt och vi letar efter tjejer som vill ha killar som jobbar natt, visst?
för 6 timmar sedan · Gilla

Ramen Z
Jaa mael, det stämmer mycket väl.
för 6 timmar sedan · Gilla