19.9.11

angelica

Angelica Gunasinghe
man märker att du har tråkigt, byter profilbild varje dag... lugn nu.. är snart hemma.. hähä
Kommentera · Gilla

Momina P
HAHAH två gånger har jag bytt, palla judge me.. lovar jag lever helt loca 8)
den 14 september kl. 19:11 · Gilla

Angelica G
HAHA.. två ggr för mycket? hahaha jag tror på dig..ärligt......
den 14 september kl. 20:32 · Gilla

Momina P
Haiiii, så hatig, men jag jag vet att det är för du saknar mig! Har en hel mapp full med bilder (yeah, upptäckte precis webcamen i min dator. Du upptäckte den 2005, men jag e däääär nuuu hähä), vill du att jag ska skicka eller? Bror jag komprimerar mappen dirr för din skull ♥
den 14 september kl. 21:49 · Gilla

Angelica G
Hahaha inte alls! baaara kärlek finns här :) hahaha knaaaaas vågar jag kolla?! (skicka snääpare än snääppt) komprimerar mappen?? Wohaii hur stor är den? Om den är större än din loompa får jag köpa en hårddisk först hihihi
den 14 september kl. 22:13 · Gilla