1.12.10

angelica

Angelica G
Berättelse: Varför kuta jag ens? (baserade på sanna händelser)

Imorse när jag vaknade mådde jag inte så bra, hade inte sovit tillräckligt och hade lite huvudvärk. jag hade försovit mig så hela min morgonrutin var fakkad, och du fattar det här med morgonrutin, om man missar en viss grej på sin to-do list hela sin dag är ...fakkad. I alla fall stressad hela morgonen klev jag av vid norsborg, jag såg att tågen var försenade och att det var ersättnings buss så jag kuuuutade allt va jag hade körde matrix över en snö hög och fick cok ont i knäet trampa fel typ sen när jag kom fram till bussen hade dörren inte ens öppnat så jag tänkte VARFÖR KUTA JAG ENS?....
för 3 timmar sedan · Gilla

Du gillar detta.

Angelica G
DEL 2. så jag kliver av i skäris och hör att tågen börjar rulla in så jag kuuuutaaade alllt va jag hade asso det var riktigt kutning husseinbolt kutning asso jag var snabbare än blixten, jag tänkte för mig själv när jag sprang så där "ärlig...t om du hinner du är grym angi" så jag hann in i tåget jag kollade ingeeeeeeeen va bakoom mig asso ingeeen såå snabb va jag, så jag sitter i tåget och det bränns I halsen för jag Kutade så hårt, och sen jag märker dörrarna är fortfarande öppna så alla efter mig hann tom dom där gamla mormortanterna som chillar med livet dom han fatta! så jag tänkte VARFÖR KUTA JAG ENS?..
för 3 timmar sedan · Gilla

Viktoria N
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA snälla säg att det finns en part 3?
för 3 timmar sedan · Gilla

Angelica G
DEL 3. tåget börjar närma sig centralen och jag kommer på att jag har exakt sju minuter på mig att hinna till uppsala tåget, så precis när jag kliver av jag lägger väääärstaaastteee ruusheeen asso den var värst! jag kommer fram till spåret ...och det står att tåget är försenat så jag tänker VARFÖR KUTA JAG ENS? så jag chillar där och jag ser en klass kompis och hon bara att vi kanta tåget till mora den stannar vi uppsala så vi kutar till sista vagnen och jag ba hallå va slår man in sitt kort och tågchaffisen bara vid entren jag tänker VARFÖR KUTA JAG ENS? så jag kutar tillbaka till entren och slår in och kom ihåg det här är inte tunnelbanan det här är sj spåren att kuta fram och tillbaka det är två mil mannen okej! så jag kuta tillbaka till sista vagnen hittar en plats ska lyssna på musik så där chilla me livet mina hörlurar funkar inte...
för 3 timmar sedan · Gilla

Viktoria N
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA FUCKA UR, ditt liv är vääärst, svär vill hug and kiss you bara för att jag tycker så synd om dig ♥
för 3 timmar sedan · Gilla

Dilshan F
hahahaahahahaha author
för 3 timmar sedan · Gilla

Latifa Y
AHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAA, ANG. have i told u dat i like löööva u.
för 3 timmar sedan · Gilla

Angelica G
DEL 4. jag ba fan sen jag hör jag i högtalarna dom som ska till uppsala ska tåget vid spår 4 den åker dit snabbare jag tänker VAARFÖÖÖR KUTAA JAG ENS? så jag kliver av och kutar till spår 4 jag väntar en halv timma på spåret och tåget komme...r, jag tänker jag ska haffa bra plats ok, så jag krigar att stå nära en dör, folk dom puttar mig drar i min jacka min väska jag skiteriii okej jag ska haffa bra plats sen walla viki hittade bääästaste plattsen närmast dörren stor fönster, jag åker framåt inta bakåt jag mår lite illa då. jag sätter mig chillar med livet jag ba livet e bra livet e bra sen hör jag i högtalarna alla passagerare ska på tåget på spår 3 jag ba faaaaaaak VARFÖR UTA JAG ENS????så jag tänker ska jag sitta kvar? asso så där trött var jag på livet, jag tänkte skit i om dom parkerar tåget i en dark alley asso skiteri jag kan bo här jag orkar inte sen jag ba nej jag ska kriga, så jag lkicer av och krigar på tåget, jag sitter okej inte lika najs som förra men fine! sen tåget är cooook segt SÅ äntöigen jag kliver av i uppsala jag kutar till bussen bara 4 min kvar asso jag kutar med det sista jag har kvar sen när jag hinner den står och segar så jag ba VARFÖR KUTA JAG ENS? och jag sitter där kollar ut genom fönstret och ser att bussen jag skulle tagit åker förbi...varför kuta jag ens?
för 3 timmar sedan · Gilla

Viktoria N
HAHAHHAHAHAHAHAHHHA ärligt ärligt. man tror du hittar på. INGEN kan ha så mycket otur på EN dag, ok xD
för 3 timmar sedan · Gilla

Angelica G
jag svär jag önskar att jag hitta på, jag öööönskaar
för 3 timmar sedan · Gilla