21.12.10

angelica/momina/vixen

Angelica G

SKA VI STRULA TILLS VI TORKAR UUUT? ärligt jag kommer ihåg när jag var liten min morsa busta mig när jag kollade på den här, kände mig så dålig

Angelica Gunasinghe gillar detta.

Angelica G
att strula är underskattad.
den 13 december kl. 16:22 · Gilla

Momina P
HAHA import ♥
HAHAHAH asså jag minns hur man brukade kolla på den här i smyg, som om de vore porr! xD
den 13 december kl. 16:38 · Gilla

Viktoria N
HAHAHA de groft sant, man var fett blyg som liten, iofs jag är fortfarande
den 13 december kl. 16:38 · Gilla

Momina P
aa du är den enda som kan bära vitt på din bröllopsdag
den 13 december kl. 16:39 · Gilla

Viktoria N
bröllopsdag? mannen jag är så blyg att jag bär vitt varje dag :$
den 13 december kl. 16:41 · Gilla

Momina P
HAHAHAHAHAHAH DÖÖÖR HAHAHA DU LA DEN BRA, DU LA DEN BRA
den 13 december kl. 16:41 · Gilla

Momina P
Minns du hur förvirrad man blev när det gick rykten om att båda va män? xD
den 13 december kl. 16:45 · Gilla

Viktoria N
hahahaha jag riktigt studerade videon när jag fick höra det. bara därför 8-)
den 13 december kl. 16:47 · Gilla

Angelica G
hahaha faktiskt inte jag kollar bara på den här videon när jag vill komma ihåg hur jag ska strula när jag väl träffar den rätta killen att tappa min första kyss med :)
den 13 december kl. 16:47 · Gilla

Momina P
KOMMA IHÅG hur man ska strula? Någon busta sig själv lite där!
den 13 december kl. 16:49 · Gilla

Viktoria N
HAHAHAHA GROFT, inte ens jag märkte. det är bra att man har momi som lusläser ens kommentarer!
den 13 december kl. 16:49 · Gilla

Momina P
LUSLÄSER HAHAHAHAHA
den 13 december kl. 16:50 · Gilla

Momina P
Ni ni pluggar, jag sitter och lusläsr folks kommentarer på fb. MVG :)
den 13 december kl. 16:50 · Gilla

Viktoria N
guldstjärna till dig!
den 13 december kl. 16:52 · Gilla

Momina P
skitlycklig är jag!
den 13 december kl. 16:53 · Gilla